Во големиот пакет претставен од Европската комисија минатата година наречен Fit for 55, земјите-членки би се обврзале да изградат мрежа на станици за полнење на електрични автомобили низ Европа
На секои 60 километри покрај автопат ќе се гради брза станица за полнење, а на секои 150 километри ќе се гради станица за водород за тежок транспорт. Регулативата осигурува дека има доволно јавен капацитет за полнење во секоја земја-членка за да се задоволат потребите на поголема флота автомобили со нулта емисија да се појави на пазарот, објави Европската комисија.
Што би значело тоа?
До 2025 година треба да има еден милион полначници, а до 2030 година 3,5 милиони. До 2025 година, по локација мора да бидат достапни 300 kW за станиците за полнење на автопат – со најмалку 150 kW односно две станици за полнење со оваа моќност. До 2030 година, треба да има 600 kW по точка за полнење – или четири полначи со по 150 kW.
Но, сега Асоцијацијата на европски производители на автомобили вели дека тоа е премалку и бара 7 милиони полначи до 2030 година. Целта е електричната мобилност да заживее со полни бели дробови, односно јавните полначи да сочинуваат дури 60 отсто од нивниот капацитет.