Последните фотографии кои се појавија во Руската канцеларија за патенти не откриваат многу промени во однос на концептот
Руската компанија „Калашников“ е позната во светот по своите пушки и воената опрема, но се чини дека има и свој автомобилски оддел кој развива свои електрични возила. Калашников Izh UV-4 EV е прототип со четири врати, кој првпат се појави во 2018 година, но збир на фотографии од патенти кои неодамна се појавија навестуваат можна сериска верзија, заедно со компактна верзија на три тркала.
Сè започна во 2018 година, откако компанијата го претстави електричниот CV-1 Concept во ретро стил, а портпаролот изјави дека планот е да се натпреварува со Tesla. Подоцна истата година следеше електричниот прототип Izh UV-4, а една година подоцна во Москва беше претставена и такси варијанта.
Последните слики кои се појавија во Руската канцеларија за патенти не откриваат многу промени од концептот. Автомобилот задржал необичен облик што го прави по малку да личи на поголемиот Renault Twizy, со отворени тркала и врати во воен стил. Izh UV-4 е долг 3,4 метри, широк 1,5 метри и висок 1,7 метри. Се очекува основен пакет на опрема, вклучувајќи климатизација, греење, дигитална табла со инструменти, инфозабавен дисплеј и прилагодлив систем за суспензија.
Некои претходни извештаи сугерираат моќност од 68 КС (50 kW), што овозможува максимална брзина од 80 km/h, благодарение на вкупната тежина без товар од 650 килограми. Спецификациите на батеријата остануваат непознати, но во 2019 година Калашников навел домет од 150 километри.
„Друг плус е нискиот ризик од пожар и експлозија во случај на несреќа“, се споменува во официјалното соопштение за такси варијантата.
Сè уште неименуваната компактна верзија има пократко тело и меѓуоскино растојание и што е најважно, едно тркало помалку на задната оска. Електричниот модел на три тркала има позаоблена форма и нема врати, што ја остава изложена кабината со двајца патници. Во основа, изгледа исто како во UV-4, со додаток на подвижниот покрив.
Компанијата нема поставено временска рамка за пласирање на своите електрични возила на пазарот, но со оглед на тоа што можевме да ги гледаме нивните прототипови во последните три години, официјалното соопштение би можело да следи на почетокот на следната година.
Извор: Додај Гас