На почетокот на септември, Hyundai ги објави своите планови за повлекување на моторите со внатрешно согорување во Европа до средината на следната деценија
Корејскиот производител глобално ќе се откаже до 2040 година, што е неопходен чекор кон постигнување јаглеродна неутралност. Сега по истиот пат оди и сестринската марка Kia.
Така, нема да има повеќе Kia на бензин и дизел во продажба од 2035 година, додека другите важни региони ќе можат да уживаат во SUS моторите од Кореја уште пет години. Kia има намера да биде целосно јаглеродно неутрална до 2045 година, не само во однос на возилата што ги продава, туку и во производните капацитети.
Во меѓувреме, фабриките надвор од земјата ќе користат исклучиво обновлива енергија од 2030 година, а домашните фабрики ќе ја завршат транзицијата до 2040 година. Оваа трансформација веќе започна во производствениот погон во Словачка, кој користи само зелена енергија. Уште еден чекор кон јаглеродната неутралноста ќе биде направен во годините што следат, бидејќи комплетната гама на Kia ќе биде електрична до 2030 година.
Kia и Hyundai се далеку од тоа да бидат единствените брендови кои најавија постепена еутаназија на моторите со внатрешно согорување. Jaguar ќе стане чисто електричен бренд до 2025 година, Alfa Romeo 2027. Lotus и Opel ќе го сторат истото во 2028 година. Европската филијала на Ford ќе се ослободи од моторите со фосилни горива до 2030 година, исто како и Volvo. Исто така, во период од осум години, моторите со внатрешно согорување ќе бидат минато во Bentley, Rolls-Royce, Mini и Cadillac.