На глобално ниво снимените музички материјали во минатата година се зголемија за 7,4 проценти, соопшти тело од таа индустрија, со податоци дека стримингот продолжи да забрзува во заздравувањето во време на пиратеријата.
Враќањето на винилот продолжи непречено со продажба од 23,5 отсто во однос на претходната година, додека ЦД-та продолжуваат со постојан пад – овојпат за 11,9 отсто, според годишниот извештај на Меѓународната федерација на фонографската индустрија (IFPI).
Но, тоа е стриминг – за 19,9 проценти – што ја поттикна индустријата назад во растот во последната деценија, со вкупни приходи сега на 21,6 милијарди долари, близу до нивото од крајот на векот пред интернетот да почне да ги уништува приходите.
Платформите за стриминг, предводени од Спотифај, Епл и Дизер, сега сочинуваат 62,1 процент од глобалните приходи од музика, се вели во извештајот, со околу 443 милиони претплатници кои плаќаат.
Јужнокорејскиот феномемон BTS се најде на првото место на листата на најпродавани, следен од Тејлор Свифт, Дрејк, Викенд и Били Ејлиш.
Две песни ја пробија границата од две милијарди стрим-маркери: The Weeknd’s „Blinding Lights“ (2.72 милијарди) и Tones and I’s „Dance Monkey“ (2.34 милијарди), додека BTS доминираше на топ-листите на албумите и во стриминг и во физички формати со „Map of the Soul: 7″.
IFPI наведе дека главен тренд е растот на глобалните врски, и покрај ограничувањата за патување поврзани со пандемијата.