Уникатна симбиоза на контрастите: новата Porsche Panamera сега опфаќа уште поширок спектар. Taa ги комбинира перформансите на спортски автомобил со удобноста на ексклузивна лимузина. Со 463kW Panamera Turbo S, производителот на спортски автомобили успешно го поддржува своето тврдење за најдобри перформанси во класата. Новиот модел ги подобрува перформансите од претходната Panamera Turbo на широко ниво. Porsche исто така продолжува да ја следи својата стратегија за е-перформанси. Panamera 4S E-Hybrid е новост во палетата plug-in хибриди, нудејќи комплетно нов погонски систем со излезна моќност од 412kW. Споредено со претходните хибридни модели, целиот електричен опсег е сега зголемен за 30 проценти. Удобноста и перформансите имаат придобивки од подобрените компоненти на шасијата и системите за контрола во комбинација со управувачот и пневматиците за управување со новата генерација.

 

Turbo S: од нула до 100 km/h за само 3,1 секунда

Со моќност од 463kW и вртежен момент од 820 nm, новата Panamera Turbo S нуди 59kW поголема моќност и 50Nm повеќе вртежен момент споредбено со претходните Турбо модели. Ова има многу позитивен ефект врз перформансите на возењето: во режимот Sport Plus, моделот Turbo S забрзува од 0 – 100 km на час за само 3,1 секунда. Развиен во Вајсах и изграден во Зафенхаузен, познатиот четири-литарски V8 битурбо мотор е сеопфатно освежен за да му овозможи на автомобилот да постигне максимална брзина од 315km на час. Со цел да се пренесе огромна моќ на патот на контролиран начин и да се зголемат перформансите на аголот, воздушната суспензија со три комори, Porsche Active Suspension Management (PASM) и системот за стабилизација Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), вклучувајќи Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) се прилагодени на секој специфичен модел и соодветно се оптимизирани.

Новиот Panamera Turbo S веќе ја докажа својата бескомпромисна способност со своја изведба на легендарната стаза Nürburgring Nordschleife каде тест возачот Ларс Керн го заврши кругот долг 20.832 километри на најтешката тркачка патека во светот за точно 7:29.81 минути – што претставува новиот официјален рекорд во класата „Executive Saloon“.


Зголемен спортски изглед и удобност  благодарение на оптимизираните системи за контрола на шасијата

V8 битурбо моторот во Panamera GTS беше оптимизиран со специфичен фокус на испорака на моќност. Со 353kW и 620Nm, новата Panamera GTS испорачува 15kW поголема моќност од својот претходник. Излезот на моќност постојано се зголемува блиску до границата на брзината на моторот. Затоа, испораката на електрична енергија е како онаа на класичен спортски автомобил со природно аспириран мотор. Традиционалните карактеристики на звукот на V8 се уште поистакнати отколку порано благодарение на новиот стандарден спортски издувен систем кој има асиметрично позиционирани задни придушувачи.
Новите Panamera и Panamera  4 сега се опремени со познатиот 2.9-литарски V6 битурбо мотор на сите пазари низ целиот свет. Испорачувајќи 243kW и 450Nm, перформансите остануваат непроменети.

Системите за контрола и шасијата се насочени кон спортски и удобен карактер за сите нови модели на Panamera. Некои системи дури се применети целосно од нула. На пример, Porsche Active Suspension Management (PASM) системот, резултира во забележително подобрување во удобноста при амортизација, додека контролата на системот за стабилизација Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) обезбедува подобрена стабилност на телото на колата. Исто така, постои и нова генерација на опрема за контрола на управувачот и тркалата.

4S E-Hybrid со батерија 17,9kWh и електричен опсег до 54km

Porsche презентира дополнителен хибриден модел ориентиран кон перформанси со новиот Panamera 4S E-Hybrid. Интелигентната комбинација на електричен мотор од 100kW интегриран во осумстепениот менувач со двојна спојка PDK и 2,9 литарскиот V6 битурбо мотор со 324kW генерира системски излез од 412kW и максимален вртежен момент на системот од 750Nm. Бројките за изведба се многу импресивни: во комбинација со стандардниот Sport Chrono пакет, спринтот од 0 – 100 км на час е покриен за 3,7 секунди. Најголемата брзина е 298km на час. Бруто капацитетот на батеријата е зголемен од 14,1 на 17,9kWh во споредба со претходните хибридни модели користејќи оптимизирани ќелии, а режимите за возење се оптимизирани за уште поефикасно искористување на енергијата. 4S E-Hybrid има целосен електричен опсег до 54 км во согласност со WLTP EAER City (NEDC: до 64 км).

Преработената светлосна лента од задниот дел сега беспрекорно го истакнува капакот на багажниот простор со адаптирана контура. На тој начин обезбедува континуирана и слеана врска помеѓу двете ново дизајнирани LED светлосни кластери на опашката. Стандард за GTS моделите е новиот затемнет ексклузивен дизајн на светлата на задниот дел со динамична функција. Три нови 20 и 21-инчни тркала се додадени во опсегот, така што сега се достапни вкупно 10 различни дизајни.

Дигитални системи за поврзување и помош за поголема безбедност и удобност

Porsche Communication Management (PCM) вклучува дополнителни дигитални функции и услуги, како што се подобрената контрола на говорниот пилот преку Интернет, радарскиот ризик за ажурирани патокази и информации за опасност, безжичен Apple® CarPlay и многу други услуги за поврзување на интернет. Panamera исто така нуди широк спектар на иновативни системи за светлина и помош на пат, како што е сега помошта за одржување на лента во која се вози, со препознавањена патните знаци, како и Porsche InnoDrive вклучувајќи адаптибилна контрола при возење, помошник за ноќно возење, помошник за промена на лента, LED светла – предни светла вклучувајќи PDLS Плус, Park Assist вклучувајќи можност за поглед на околината и горен дисплеј.

(ПР текст)