Приходите на Xiaomi од интернет услуги се зголеми за 31,8% во првиот квартал од годината, објави главниот финансиски директор на компанијата Чу Гуанпинг, цитиран од ITHome.
Кинескиот производител на електроника и снабдувач на услуги го постигна овој резултат благодарејќи на брзиот раст на базата на активни корисници. Постои уште еден тренд – диверзификација на приходите од интернет услугите.
Според зборовите на Чу Гуанпинг, во моментов Xiaomi има активна корисничка база од над 500 милиони луѓе низ целиот свет кои користат различни производи на компанијата.
Во мај Xiaomi го објави својот прв финансиски квартален извештај откако презеде нова стратегија насочена не само кон смартфоните, но и кон интернет на нештата (IoT), како и кон вештачката интелигенција – „mobile + AIoT“. Вкупните приходи на групата изнесуваат 6,37 милијарди долари, што е за 27,2% повеќе од претходната година, а профитот расте за 22,4% до 310 милиони долари.
Во извештајниот период бројот на уреди поврзани со платформата Xiaomi IoT, достигна 171 милиони единици (со исклучок на смартфоните и лаптопите), откако за една година е зголемен за 70%.
Поврзани артикли