Услугата Twitter Blue подобри некои популарни опции, па сега е можно да се менуваат твитовите еден час откако ќе бидат објавени на оваа социјална мрежа.

Корисниците кои на социјалната мрежа Твитер плаќаат надокнада од осум долари месечно, покрај можноста за проверка на сметката, имаат и опција за „edit“, односно менување на оригиналните твитови. Уредувањето на твитови сега е зголемено за претплатата на Twitter Blue од 30 минути на цел час од моментот на објавување, според официјалното соопштение.

Новитетот е објавен токму во изменет твит на оваа социјална мрежа од Twitter Blue профилот, со цел веројатно дополнително да се укаже на промената. Меѓутоа, првичното соопштение е сменето само една минута по оригиналот, а не по повеќе од половина час, што веројатно би привлекло дополнително внимание на новитетот.

Откако милијардерот Илон Маск ја купи оваа социјална мрежа на крајот на минатата година, тој воведе многу промени во неа, вклучително и различна претплата на услугата Twitter Blue. Им овозможува на корисниците кои плаќаат 7,99 долари месечно поволности како што се: верификација на сметката која доаѓа во форма на сина ознака, менување твитови, нивно пишување со зголемен број на знаци, до четири илјади.

Откако корисниците ќе го променат оригиналниот твит, може да се види и неговата почетна верзија, што го олеснува забележувањето на промената. Оваа опција може да се користи за корекција на печатни грешки, но и можниот контекст на самата објава. Секако, на тој начин се отвора и можност за злоупотреба на пласирањето информации, но тоа до одреден степен се спречува со укажување дека публикацијата е изменета и со прикажување на нејзината оригинална верзија.

Корисниците кои сакаат да платат за овие поволности треба да добијат уште една опција, најавена во ноември, односно намалување на бројот на реклами кои се појавуваат на интернет. Веб-страницата за поддршка на Twitter вели дека сè уште се работи на оваа функција.

Маск неодамна вработи нов извршен директор на мрежата, Линда Џакарино, која претходно работеше како шеф на маркетинг и продажба за NBC Universal. Можеби со нејзиното доаѓање побрзо ќе се овозможи функцијата на намален број на реклами. Новиот сопственик на мрежата, покрај претплатата на Twitter Blue, воведе и еден куп нови функции и подобрувања на оваа мрежа.