TWITTER Inc планира да ја рестартира својата услуга за верификација на сметки следниот петок, со ознаки за проверка во различни бои за поединци, бизниси и влади, откако неуспешното првично лансирање на услугата доведе до пораст на корисници кои имитираат познати личности и брендови на комуникациската платформа.

Извршниот директор на Твитер, Илон Маск, објави во петокот – се разбира преку Твитер – дека назначува бои за штиклирање за различни категории корисници – златна за бизниси, сива за владите и сина за поединци, вклучително и познати личности.

„Болно, но неопходно“, рече тој, додавајќи дека верифицираните сметки ќе бидат рачно проверени пред да се активира ознаката.

Модифицираната услуга за верификација, која ќе чини осум долари месечно, ќе им овозможи на поединците да имаат помало, споредно лого на организациите за кои работат и само ако ги потврдат, напиша Маск во својот твит во петокот.

„Подолго објаснување следната недела“, заклучи тој.

Услугата, која требаше да започне во понеделник, но беше одложена за да се зголеми безбедноста, е од клучно значење за Твитер да ги зголеми приходите бидејќи Маск се обидува да ги задржи огласувачите откако ја купи компанијата за 44 милијарди долари минатиот месец.

Претходниот обид да се воведе нов модел за „штиклирање“ предизвика „поплава“ од лажни профили на Твитер, од кои некои го имитираат Маск, како и големи компании, па Маск привремено го суспендираше. На пример, еден корисник се преправаше дека е производител на лекови Ели Лили и најави дека инсулинот ќе биде бесплатен, што предизвика пад на акциите на компанијата.