Наместо благи имплементации на стилските елементи на оригиналот, дизајнерот ја задржа целосната култна силуета на оригиналниот 2CV

И покрај славната историја, се чини дека Citroën не е наклонет на трендот инспириран од ретро, ​​кој е популарен меѓу електричните возила, а под тоа мислиме на сериски модели како Volkswagen ID. Buzz, Fiat 500 и Honda e.

Сепак, тоа не го спречи независниот македонски дизајнер Дејан Христов, да предложи реинкарнација на култниот Citroën 2CV, кој би можел да се врати како електричен кросовер, многу минималистички дизајн со оригиналните линии на предците.

Христов признава дека 2CV инспирирал многу млади дизајнери, но вели дека повеќето од нив се плашеле да останат верни на оригиналот. Ова исто така важи и за сопственото дизајнерско студио на Citroën, кое користеше елементи од 2CV во првата генерација C3 и C3 Pluriel, концептот REVOLT од 2009 година и поновиот Ami, но никогаш не доживеа вистинска ренесанса.

Наместо малку да ги имплементира стилските елементи на оригиналот, дизајнерот ја задржа целосната култна силуета на оригиналниот 2CV (произведуван од 1948 до 1990 година), вклучувајќи заоблен облик на покривот, нагласени браници и препознатлива хауба.

Темните затемнети LED светла, минималистичката маска, камерите што ги заменуваат огледалата и задните светла го носат 2CV во модерното време со интересен пресврт. Наместо да се одлучи за конвенционален пристап, дизајнерот одлучил да го подигне изгледот на кросоверот.

Ова се постигнува со алуминиумски тркала во стил на турбини со голем дијаметар и зголемено растојание од подлогата. Пластичната облога е ограничена на долниот дел од браниците и праговите, одржувајќи го изгледот елегантен. Останувајќи верен на суштината на оригиналот, голем дел од покривот се повлекува за искуството на возење на отворено.

Она што навистина се разликува од првобитната ера е опремата, бидејќи денешните клиенти не можат да живеат со рачни бришачи и недостаток на климатизација.

Така, кабината со пет седишта 2CV EV би ги содржи сите потребни погодности, вклучувајќи екран на допир за инфо-забава, контрола на климата, електрични прозорци и соодветен аудио систем.

Во однос на димензиите, 2CV EV се зголеми за 381 mm во однос на оригиналот, што резултираше со должина од 4241 mm. Тоа би го сместило меѓу модерните теренци од Б-сегментот како Peugeot 2008 или Opel Mokka, ако ги издвоиме најоригиналните.

Иако оваа студија за дигитален дизајн е сè уште само теоретска, Христов замислува дека во производството би одговарала платформата STLA Small на Stellantis.

Ова не е првпат да видиме независна дизајнерска студија заснована на класичните модели на Citroën како што се спартанскиот 2CV и неверојатниот DS.

Сепак, мораме да признаеме дека 2CV EV би бил вистинско шоу во светот на денешните урбани кросовери, докажувајќи дека безвременскиот дизајн на оригиналот изгледа одлично во комбинација со модерни стилски елементи.

Ова е независна студија за новиот CV2 дизајниран од автомобилскиот дизајнер Дејан Христов, кој не е ниту поврзан ниту потврден од компанијата.