Škoda, Volkswagen и Cupra подготвуваат помали градски електрични модели за 2025 година, и тоа на скратена верзија на платформата MEB EV.

Исто така, сите три ќе се произведуваат во Шпанија како дел од огромниот инвестициски пакет на Volkswagen Group во вредност од 10 милијарди евра.

Според Autoblog, новите автомобили беа објавени во форма на скици од извршниот директор на VW Group, Херберт Диес, кој рече дека тие „ќе го олеснат пристапот до е-мобилноста и ќе ја поттикнат иднината на мобилноста за генерациите што доаѓаат“.

Потврдата дека електричните градски модели ќе се произведуваат во Шпанија доаѓа во време кога VW Group започнува огромна иницијатива од 10 милијарди евра за изградба на нова фабрика за батерии во регионот Сагунто, за снабдување на производствени линии на возила во Марторел и Памплона. Тоа е трета од шесте фабрики за батерии што VW Group ќе ги изгради во Европа до 2030 година, а две веќе се потврдени во Германија и Шведска. Останатите земји во трка за преостанатите три се Чешка, Словачка, Полска и Унгарија.

Самите автомобили ќе се засноваат на посветената архитектура MEB Entry. Тие во суштина ќе служат како замена за Volkswagen e-Up, Skoda Citigo iV и Seat Mii Electric.

Volkswagen веќе даде силни навестувања за своите планови за урбаното EV на минатогодишниот автосалон во Минхен, со концептот на компактен кросовер ID Life, но некои извештаи претходно оваа година сугерираа дека дизајнерскиот тим на автомобилот се вратил на таблата за цртање за да му даде на автомобилот пофутуристички изглед.

Автомобилот на Cupra ќе биде еволуција на необичниот концепт UrbanRebel за 2021 година, со помалку очигледно инспирирани елементи од дизајнот на моторспортот. Останаа компактните пропорции, но огромното задно крило беше заменето со поконвенционално. Задното стакло ќе биде значително продолжено, веројатно за да прими уште еден пар врати.

Но, додека двата автомобили ќе бидат еволуција на претходно видени концепти, пристапот на Škoda кон формулата ќе биде целосно нов и еден од првите сериски автомобили на чешката марка што ќе усвои нов дизајнерски третман наречен „Modern Solid“.

Скицата сугерира дека Škoda ќе ја нагласи робусноста и едноставноста со својот стил на новата ера, што е значително отстапување од сегашните автомобили, особено оние во пониските сегменти.

Autocar потсетува и дека претходно оваа година, тогашниот извршен директор на Škoda, Томас Шефер, ветил дека најмалата компанија за електрични возила ќе биде „поинаква од нашите сестрински марки и дека ќе биде прекрасен концепт кој навистина и одговара на Škoda“, сугерирајќи дека поделбите во овој сегмент ќе бидат многу поопипливи отколку во областа на електричните хечбекови, каде што групацијата VW моментално продава речиси идентични модели на Volkswagen ID 3 и Cupra Born.