Американскиот производител на автомобили General Motors ќе го смени логото и ќе започне маркетинг кампања за електрични возила (е-возила) за да се претстави во ново светло: како компанија што произведува возила што не ја загадуваат животната средина.

Старото лого со бели букви GM на сина позадина ќе го заменат сини букви GM на бела позадина заоблени во сина боја. Ова е најголемата промена на знакот од 1964 година.

Компанијата исто така најави дека до 2025 година, триесет нови возила на батерии ќе ја видат светлината на денот. Новата кампања, како што соопштија, треба да ја претстави нивната прогресивна визија за иднината.

Кон крајот на минатата година, GM објави дека се приближува до откривање на нова батерија што ќе ја направи цената на електричните возила подеднакво прифатлива како и цената на возилата со мотори со внатрешно согорување за помалку од пет години. Некои ќе можат да поминат повеќе од 700 километри со едно полнење на батеријата и да забрзуваат од нула до 100 километри на час за само три секунди.

Компанијата вети дека ќе инвестира 27 милијарди долари во возила на батерии до 2025 година.

Инвеститорите на берзата се повеќе се интересираат за компании кои произведуваат електрични возила.

Акциите на Tesla минатата година се зголемија за 800 проценти, а пазарната вредност на таа компанија надмина 800 милијарди долари.

Во исто време, пазарната вредност на General Motors се зголеми само малку и изнесува 61 милијарда долари.