Анодите, како составен дел на литиум-јонските батерии може да станат извор за важна суровина неопходна за производство на графен, кој потоа може да се користи во производството на батерии за електрични возила, и зголемување на автономијата до три пати.

Истражувачки тим од Универзитетот во Вирџинија, САД, осмислил процес за конверзија на анодите од литиум-јонските батерии во графен и графен оксид, кој потоа би можел да биде повторно употребен за други цели. Една од примените може да биде користење на истиот како компонента во батериските единици, кои ќе донесат тројно поголема автономија на електричните автомобили. Примената на овој процес во индустриски услови, исто така, ќе овозможи употреба на уште еден, многу силен аргумент во корист на рециклирањето на употребените батерии.

Како дел од проширувањето на пазарот за литиум-јонски батерии, бројот на не-рециклирани, искористени батерии кои завршуваат со отпад низ целиот свет се зголемуваат секоја година. Оваа практика носи голема загуба, и претставува отпад, во прилог да се придонесе за опасно загадување на почвата како резултат на присуството на токсични хемиски компоненти, како и не-degradable материјали.

Во моментов, само околу 1% од литиум-јонска батерија може да се рециклира на крајот на нивниот животен циклус во електрични возила, и е сè повеќе и повеќе итна потреба од воведување на ефективно рециклирање интензивна.

Графенот е композитен материјал, чист јаглерод поотпорен од челикот, со густина слична на јаглеродните влакна, со пет пати помала специфична тежина во споредба со алуминиумот. Една од главните карактеристики на овој материјал е на топлинската и електрична спроводливост, што го прави многу погоден за употреба во автомобилската индустрија.

Целиот текст можете да го прочитате на порталот Додај Гас