Европската унија воведе ново правило според кое кинеските производители на електрични велосипеди ќе мора да бидат регистрирани во некоја од земјите-членки на ЕУ доколку сакаат да продаваат на европскиот пазар.

Потегот на ЕУ следува откако Брисел ја обвини Кина дека врши дампинг на ефтини електри во Европа, преку компании кои добиваат директна финансиска поддршка од кинескиот буџет. Здружението на европски производители на велосипеди ги обвини кинеските конкуренти дека честопати продаваат велосипеди по цени пониски дури и од трошоците за производство, а дека загубаат ја надоместуваат со помош на државни субвенции.

Тајвански Џајант, еден од најголемите производители на велосипеди со фабрики во Кина, го отфрли обвинението. Извозот на кинески компании како Бетл Фушида, Аима и Тианџин пораснал за над 80 проценти, што предизвика аларм кај европските компании.