Со оглед на тоа што статистиките покажуваат дека Facebook почесто го посетуваат пензионери отколку млади луѓе, социјалната мрежа настојува да ги збогати своите функции и со нив да ги привлече младите корисници. Како?

Секако, со помош на три димензии. По најавата за воведување 3D-објекти на минатогодишната конференција Oculus Connect, Facebook конечно ја претстави оваа функција во акција.

LEGO, Jurassic Park, Sony, Wayfair и многу други брендови ги претставија своите 3D-објави со виртуелни предмети што корисникот слободно може да ги ротира.

Менаџерот за производи на Facebook, Ајкуд Гонен, напиша дека 3D-објектите користат индустриски формат гИТФ 2.0 што приближно значи дека уметниците ќе можат 3D-објектите директно да ги вовлечат во Facebook-објавата.