На денешен ден, пред десет години, еден од најпопуларните паметни телефони на светот го почна своето освојувачко патување ширум светот. Apple може да му заблагодари на овој успех за можноста сосема да го реконструира телефонскиот пазар од самото јадро, а компанијата можеше да стане една од највредните на светот. За да се прослават 10. годишнината, беше објавена книгата за тајната приказна на iPhone под името: „Еден уред: Тајната историја на iPhone“. Книгата сега е достапна во Европа.

Мноштво текстови се објавени на меѓународните технолошки блогови и новински страници за раѓањето на iPhone во текот на минатите недели каде што детално е опишано како производот можеше да стане така успешен за само 10 години. Па, дури и ако не можеме да ги разбереме причините зад тоа, можеме да видиме во графиконот подолу колку iPhone уреди би можел да продаде Apple во истиот временски период како и најпознатите светски потрошувачки производи. Дури и пропорциите зборуваат многу, но исто така може да се види дека за 10 години се продадени 1,2 милијарди смартфони, буткајќи ја Barbie на второто место со 1 милијарда продадени кукли за 50 години.

Она што е исто така интересно е дека играчките конзоли Sony и Nintendo беа далеку од постигнување на ваков успех, така што Apple многу добро помина со овој концепт втемелен на iPod. Не е ни чудо дека iPhone ги надмина сите останати производи на Apple во изминатите 10 години: еднакво брзо како што расте бројот на продадените iPhone уреди, популарноста на Mac и iPad се намалува, а продажбата на Mac компјутери кои се наменети за професионална употреба се повеќе оди накај нула. Тоа е она што се случува кога Apple ќе стави компјутер со милион апликации достапни за него во нашите џебови.